dilluns

Bones intencions

La pica és plena de paelles, cassoles i plats.
El sopar està per fer.
Cal encara anar a comprar una mica de fruita.
La planxa fumeja.
La mainada no em fa cas. Tot està pel mig i ningú no recull res.
Després de pregar quatremilfrases per veure si tots tres fan les mínimes tasques compromeses per tal que tot estigui mínimament en ordre, i veient que tot segueix i seguirà igual, els faig quatre crits per fer-me entendre i em miren com si m'hagués tornat boig o com si fos transparent.
Potser sóc transparent.
La veïna, em mira per la finestra del patí i fa una negació amb el cap.
Per tant, si la veïna em veu, no sóc transparent.
Surto de casa per desenboirar-me.
Ara no plou, l'ambient fa olor de tardor i l'aire és net.
Passejo per mirar-me el món amb altres ulls i mirar-me a mi amb altres intencions.
Torno a casa.
Tot està tranquil. Tot està en calma. Jo també.
Ens asseiem, parlem tots plegats i sembla que ens entenem.
Sopem tot xerrant sobre les anecdotes del dia i és clar que el trencaclosques vital que mai s'acaba de construir i que està en constant evolució, de tant en tant, encaixa.
Bones intencions, un somriure, i un petó de bona nit.
Les hores de son seran poques i l'insomni acompanyarà les campanades de l'església.
Fins demà.
O fins d'aquí una estona

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada